Komentari na tekst: Portland Trail Blazersi dobili bitku za Afflaloa, cijena prihvatljiva za Olsheya

1
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.01.2012.
Poruka: 1.563
19. veljače 2015. u 18:17
bogme u ovoj vijesti ste bili vrlo azurni,to je pohvalno! vidim dobro ste pratili twitterase koji o NBA-u pisu,a cak je i ESPN objavio vijest u 18:05 :D inace dobar potez Blazersa da napokon malo nadograde tu klupu i da ima tko odmijeniti Matthewsa,sad s Kamanom i Blakeom na klupi to vec zvuci ok..
orangecrush
orangecrush
Željan dokazivanja
Pristupio: 12.05.2013.
Poruka: 390
19. veljače 2015. u 19:36
Ovo je fenomenalan potez Portlanda. Svaka čast ekipi što su ovo izvukli. Sad se mora priznati da su jako jako ozbiljan kandidat da idu do kraja. Ova sezona je jednostavno savršenstvo, nema druge riječi za to. Playoff će biti nevjerojatan, od prve runde.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.02.2010.
Poruka: 420
19. veljače 2015. u 21:44
istina je da je ovo super potez portlanda, al da su postali ozbiljan kandidat da odu do kraja to je pizdarija. max doseg proc 1 kolo i to je vec uspjeh za njih. mozda najvece sanse imaju protiv dallasa ako ovi nece bit kompletni, svi ostali su jaci od njih.
orangecrush
orangecrush
Željan dokazivanja
Pristupio: 12.05.2013.
Poruka: 390
19. veljače 2015. u 22:02
@goc - ne znam, ja sam isto stalno bio skeptičan po pitanju dosega te ekipe, ali sad će napokon imati klupu koja može nešto zabit, a prva postava im je poprilično podcjenjena. Ne bi ih otpisao definitivno.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.02.2010.
Poruka: 420
19. veljače 2015. u 22:12
ma nije otpis u smislu da su losi. zapad je takav da ce okc zasjest na 8. (i vjerojatno se nece stic podic na visu poziciju) pa ce trebat imat velika muda bit prvi. isto tako svako moze tuci svakog, al rijetke su ekipe koje ozbiljno mogu racunat na long run. portland, clippsi, rocketsi su krasne ekipe. na njih niposto ne racunam. mislim da i dallas tu mogu ubrojat. vjerojatno i spurse (iako za njih navijam). OKC GSW ce rijesit jednu dvojbu u prvom kolu, nadam se da ce SA izbjec memphis u prvom kolu da bude zanimljivo polufinale izmedju njih. na istoku pak postoje 3 ozbiljna contendera i puno nagaznih mina. cle,chi i atl su jaci od ostalih, wash i tor (i sad miami) postaju ekipe koje mogu pomrsit racune. indiana ovisi o PG. ostalo je navijanje :)
orangecrush
orangecrush
Željan dokazivanja
Pristupio: 12.05.2013.
Poruka: 390
19. veljače 2015. u 22:47
Osobno trenutno smatram da je Memphis najveći kandidat za naslov. ALI čekam da vidim Spurse u playoffu koji su nas previše puta već naučili da ih ne treba otpisat. Oklahoma može daleko, ali ne preko Memphisa. U Rocketse ni ja baš ne vjerujem, ali treba uzet u obzir da je Harden ove godine fizički neusporedivo bolji (zato uostalom mvp sezona) od prošle kad je na škrge disao. GSW dok ne osvoje me neće uvjeriti da mogu do kraja. Ne samo zbog Boguta i njegovih ozljeda nego i zbog ovisnosti o vanjskom šutu koja ne prolazi u playoffu tako često. Sve će ovisiti o tome tko kome paše i tko će na koga naletit tako da ne bi stvarno otpisao tu nikog. Otpisao bih jedino Phoenix i Pelicane iz playoffa. I da, Clipperse, koji su najdosadnija dobra ekipa lige. U svakom slučaju, jedno je sigurno, ovo je vjerojatno najbolja sezona u povijesti lige. Konferencije svakako. Na istoku će bit zabavno gledat ekipe kako pokušavaju izbjeć Miami u prvoj rundi. Dragić puno toga tamo mijenja. Reći ću da je Atlanta favorit, samo zbog toga što mislim da takva igra može čak i u playoffu proć, ali trebaju to tek dokazat. Pitanje je koliko će obrana izdržat doduše. Bit će još i ozljeda tako da nikad ne znaš kako će to završit. Veliko osvježenje u odnosu na 2000te godine kad je Nba bio iznimno predvidiv i zapravo dosadan.
[uredio orangecrush - 19. veljače 2015. u 22:49]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.02.2010.
Poruka: 420
19. veljače 2015. u 23:19

atl mi je previse draga da bi ju stavio ko favorita :) isto izbjegavam na zapadu sa spursima. ali oboje smatram da su u uzem krugu. ionako, prije sezone na papiru je chicago daleko najbolje stajao i oni najvise ovise o ozljedama. ako su kompletni su najjaci. ako im ista fali nisu. isto tako, ako cle odluci dobivat tekme rezultatom 130:120 (sto mogu) bit ce sranja.

gsw i mem po meni imaju najdeblji roster i najvece sanse.kerr je neiskusan trener, al igrao je u dvije razlicite prsten ekipe i svatko tko je ikad ista pricao o njemu prica samo najbolje (za razliku od onog prgavog smeca jacksona). dobili su zanimljiv i neocekivan boost u greenu (koji je ukrao leeu starter poziciju). trenutna druga petorka im je livingston barbosa barnes lee i centar (aj tu nisu dupli pa ce bit bitno regulirat minute kako god uspiju i znaju. speights je tu jaka 4/5 opcija).

nakaradno su dobro pokriveni. o prvoj ekipi nema smisla trosit rijeci. slazem se da jako ovise o vanjskom sutu, al jebemu mater prosjekuju 110 koseva po tekmi i to ne na run´n´gun kosarku klase denvera otprije par sezona. stvarno imaju puno akcija i cistih koseva. a ova dva debila vani kad polude mogu iz svlacione zabit.


memphis je isto duplo pokriven svuda i to dobro. leuer i koufos nisu zvijezde, al ce muski odradit svoj posao na 4 i 5. jeff green im je jako bitna karika, trebao im je takav scorer, carter ce odradit kolko moze(sad ce se odmorit malo do PO) mozda su malo vise ocekivali od calathesa, al zato udrih odradjuje solidnu rolu a lee igra dobro cijelu sezonu.

spursi. ne znam. kawhi je definitivno prva violina. parker jos moze, duncan jos moze, manu nemam pojma. kad pogledam poimence klupu, svaki od njih mi je drag jer se sjetim sta je pop s njim napravio. ako im se desi memphis ko prije 3 sezone necu se zacudit, ako prodju u finale necu se zacudit.

LAC nema klupu. tocka.

HOU se malo oporavio, al ne vjerujem da je prigioni kvaliteta neka, cak ni za backup pointa.McDaniels je zanimljiv. DiMo je otkrice sezone njima, jako ce ovisit o team playu smitha i obrani hardena(ne vjerujem ni u jedno od tog dvoje pa sam ih zato otpisao).

POR jebiga,gut feeling da nemaju sanse daleko doc. mogu skinut bilo kog u seriji ako ce ih zasipat tricama i LA-ovom igrom s poludistance, al realno oni su jumpshooting ekipa (a ne gsw). nema tu kruha

DAL. meni jos uvijek nije jasno kako su oni osvojili onu titulu jebate. dirk nadcovjek tada. ostali igraci su cak i bolji sad po meni, al nemre on vise povuc pa i njih izbacim.


OKC se brutalno podebljao sad u tradeu. novak ajde, meni je on kurac od igraca kad je u obrani stablo, ali kanter je izvrstan big i singler je solidna trica (tako i tako pored duranta nema zivota, odmorit ce ga kolko treba). obnovit cijelu klupu za jacksona je ok trade jer im takav scoring s klupe (po meni) ne treba, a nemaju ga sanse zadrzat slijedece sezone.

 

PHX je isto imao zanimljv trade , granger tesko da ce bit stari, al uvijek postoji sansa da ce igrat dobro, dva 1st rd picka su super.njihov problem je sto su na zapadu i trenutno nemaju ono nesto sto atlanta ima na istoku. nisu star studded ekipa, al run´n´gun je ok u regular seasonu. mozda cak i ubodu PO za koju sezonu, al nije to to.

 

evo nasrao sam sad dovoljno svojih misljenja. bit ce divno za gledat kako ce se razvit sve :)

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.05.2010.
Poruka: 228
20. veljače 2015. u 02:15
goc je napisao/la:

atl mi je previse draga da bi ju stavio ko favorita :) isto izbjegavam na zapadu sa spursima. ali oboje smatram da su u uzem krugu. ionako, prije sezone na papiru je chicago daleko najbolje stajao i oni najvise ovise o ozljedama. ako su kompletni su najjaci. ako im ista fali nisu. isto tako, ako cle odluci dobivat tekme rezultatom 130:120 (sto mogu) bit ce sranja.

gsw i mem po meni imaju najdeblji roster i najvece sanse.kerr je neiskusan trener, al igrao je u dvije razlicite prsten ekipe i svatko tko je ikad ista pricao o njemu prica samo najbolje (za razliku od onog prgavog smeca jacksona). dobili su zanimljiv i neocekivan boost u greenu (koji je ukrao leeu starter poziciju). trenutna druga petorka im je livingston barbosa barnes lee i centar (aj tu nisu dupli pa ce bit bitno regulirat minute kako god uspiju i znaju. speights je tu jaka 4/5 opcija).

nakaradno su dobro pokriveni. o prvoj ekipi nema smisla trosit rijeci. slazem se da jako ovise o vanjskom sutu, al jebemu mater prosjekuju 110 koseva po tekmi i to ne na run´n´gun kosarku klase denvera otprije par sezona. stvarno imaju puno akcija i cistih koseva. a ova dva debila vani kad polude mogu iz svlacione zabit.


memphis je isto duplo pokriven svuda i to dobro. leuer i koufos nisu zvijezde, al ce muski odradit svoj posao na 4 i 5. jeff green im je jako bitna karika, trebao im je takav scorer, carter ce odradit kolko moze(sad ce se odmorit malo do PO) mozda su malo vise ocekivali od calathesa, al zato udrih odradjuje solidnu rolu a lee igra dobro cijelu sezonu.

spursi. ne znam. kawhi je definitivno prva violina. parker jos moze, duncan jos moze, manu nemam pojma. kad pogledam poimence klupu, svaki od njih mi je drag jer se sjetim sta je pop s njim napravio. ako im se desi memphis ko prije 3 sezone necu se zacudit, ako prodju u finale necu se zacudit.

LAC nema klupu. tocka.

HOU se malo oporavio, al ne vjerujem da je prigioni kvaliteta neka, cak ni za backup pointa.McDaniels je zanimljiv. DiMo je otkrice sezone njima, jako ce ovisit o team playu smitha i obrani hardena(ne vjerujem ni u jedno od tog dvoje pa sam ih zato otpisao).

POR jebiga,gut feeling da nemaju sanse daleko doc. mogu skinut bilo kog u seriji ako ce ih zasipat tricama i LA-ovom igrom s poludistance, al realno oni su jumpshooting ekipa (a ne gsw). nema tu kruha

DAL. meni jos uvijek nije jasno kako su oni osvojili onu titulu jebate. dirk nadcovjek tada. ostali igraci su cak i bolji sad po meni, al nemre on vise povuc pa i njih izbacim.


OKC se brutalno podebljao sad u tradeu. novak ajde, meni je on kurac od igraca kad je u obrani stablo, ali kanter je izvrstan big i singler je solidna trica (tako i tako pored duranta nema zivota, odmorit ce ga kolko treba). obnovit cijelu klupu za jacksona je ok trade jer im takav scoring s klupe (po meni) ne treba, a nemaju ga sanse zadrzat slijedece sezone.

 

PHX je isto imao zanimljv trade , granger tesko da ce bit stari, al uvijek postoji sansa da ce igrat dobro, dva 1st rd picka su super.njihov problem je sto su na zapadu i trenutno nemaju ono nesto sto atlanta ima na istoku. nisu star studded ekipa, al run´n´gun je ok u regular seasonu. mozda cak i ubodu PO za koju sezonu, al nije to to.

 

evo nasrao sam sad dovoljno svojih misljenja. bit ce divno za gledat kako ce se razvit sve :)

Vidi cijeli citat

 
U biti se sa svime skoro slažem osim s memphisom. Jednostavno ja još nisam nikad vidio da osvaja ekipa koja nema dobroga šuter,klasnog. memphis to nema. Carter je prestar,conely em nije šuter već je play em nije tip koji može 20 plus zabijati,niti je green dobar šuter,vjeruj mi navijač sam bostona pa znam zaašo sam to napisao.. I to je memphisova boljka,oni jesu jaki pod košem,vjerojatno najjači od svih,ali jednostavno kad dođe neka napaljena ekipa koja trpa 100 koševa po tekmi ,oni to neće moći pratit, tako je bilo do sada i vjerujem da će ih to opet sjeb... Iskreno ja bi  baš volio da se zajebem i da oni osvoje ,al mislim da se neću. Obrana je najbitniji segment igre,oni su tu najbolji,ali u playoffu će i drugiigrati jaču obranu,a oni svoje poene sa vanjskih pozicija teško mogu nacrtati.Al velim živi bili pa vidjeli.. Ipak po meni gs,okl,ili dobri stari spursi, koji puno ovise i o ozljedama,al ak su zdravi onda svakako, kao i oklahoma.Jer oni isto uvijekimaju nekoga na pola spremnog u playoffu ili ga nemaju(westbrook prošle i pretprošle godine)
1