Komentari na tekst: Tri Golužina razloga... I još par

123
...
567
...
101112
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.01.2011.
Poruka: 70
21. siječnja 2011. u 11:51
Goluža, bio si igračina i mislim da si pošten i dobar ali još puno žganaca trebaš pojest prije vođenja repke. Imamo Obrvana, Perkovića i Smajlagića koji imaju rezultate i talent  i sigurno zaslužuju priliku ali tu opet dolazimo do politike, tj.interesa. Ti treneri nisu dobri s Gopcem i ajd bok, ipak se na Golužu može lakše utjecat i reć mu da gura Kopljara koji ima kredita kao da ima 17 a ne 25 godina (s 25 ili jesi ili nisi), ne može me se uvjerit da zbog obrane igra jer je premlitav i prespor za pravu obranu. Šta ne guraju onog Stepančića iz Zagreba koji je duplo bolji i mlađi?
Stručnost izborničkog tima je upitna al tako nam je i u Vladi i državi, podobnost je nažalost još uvijek ispred struke.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.11.2010.
Poruka: 676
21. siječnja 2011. u 11:54
znači sad smo mi svi glupi(mi koji smo vidjeli kaj nije valjalo), a ti jedini pametan? apsurdno...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.12.2007.
Poruka: 154
21. siječnja 2011. u 11:56
Carpenter je napisao/la:
Sasha76 je napisao/la:
Vratari nisu ništa obranili ni protiv Srba ni protiv Danaca isključivo i samo zato jer obrana nije dovoljno otežavala šuteve te su njihovi napadači ili skidali paučine ili stigli dobro vidjeti kako stoji naš golman.
Vidi cijeli citat


Očito nisi baš upoznat s pojmom rukometnog golmana...dakle, da ti pojasnim...
da su Mirku došli na šuterski trening Kjelling, Karabatić i Hens pa mu pucali svaki po deset šuteva neometano s cca 9-10m,
bez ikakvog bloka ili obrambenih igrača pred sobom, postotak obrana bi mu morao biti podosta veći nego onaj koji je imao
na jučerašnjoj utakmici...za ono alibija nema, baš nikakvog.

Vidi cijeli citat


Očito ti nisi upoznat s bilo kakvim pojmom. U pravu si jedino da bi imao bolji postotak obrana na takvom treningu nego jučer, ali nemaš pojma zašto. Razlog je tomu što je lakše braniti šut s 9m kad znaš tko će ti i kada pucati i kad nema iluzije da ti obrana puno pomaže. Loša obrana samo pomaže šuteru da sakrije udarac. Zato je Hansen i pogađao bliži kut desnom rukom s desnog vanjskog jer je skakao sam k'o duh.

Osim toga, razlika između šuta na utakmici i treningu je slična razlici između pokera za lovu i šibice.
[uredio Sasha76 - 21. siječnja 2011. u 12:02]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.07.2007.
Poruka: 5.935
21. siječnja 2011. u 12:12
Sasha76 je napisao/la:

Očito ti nisi upoznat s bilo kakvim pojmom.
Vidi cijeli citat


A onda valjda nisam, u pravu si, nemam pojma. A Mirko je car.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
21. siječnja 2011. u 12:22
Napisa san to jucer, pa cu i danas.

Dajmo Goluzi sansu, ne mozemo ga ˝minjat˝ nakon 5 utakmica, svatko ima pravo na greske, pa cak ima pravo i bit revoltiran, ljut i frustriran. Slazem se da se ne bi triba fokusirat toliko na suce, jer na njih nema utjecaj, treba bi se fokusirat na ono na sta moze utjecat. To je igra nase reprezentacije. Napisa san jucer da ne virujen da je on kapacitet kao sta je to Lino, no treba pricekat, dat mu sansu, neka odigra turnir do kraja, pa cemo onda sudit.

Zanimljivo je kako se u nas lako priđe iz euforije u depresiju, nakon par poraza nitko pojma nema, nakon par pobjeda svi su super i legende. Ej, sacekajmo malo, i drugi igraju taj rukomet, Danska, Spanjolska, Francuska, Poljska, Island, Njemacka, Svedska.....

Koliko Sveđanima traje post od medalje? Di su sada Nijemci? Rusi? Mi smo 8 godina u samom vrhu svjetskog rukometa, nije katastrofa ako sad dođemo doma kao 5-ti recimo. To je sport, to treba prihvatiti.

Zanima me samo, kakav bi bia docek ako zavrsimo bez medalje.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.07.2007.
Poruka: 5.935
21. siječnja 2011. u 12:27
Dva autorova stava mi nisu nimalo jasna. Voli obi da mi netko, ukoliko zna, kaže je li Pacak ikad igrao rukomet,
makar u pionirskom ili kadetskom uzrastu...jer ako jest, onda mi nije jasno njegovo neshvaćanje osnovnih stvari.

1. Ok, Hrvatska je oštećena i, ok, Hrvatska ima apsolutno pravo, pa možda i moralnu odgovornost prema rukometu, uložiti službeni prigovor na suđenje francuskog para.

Ma dajte, molim vas...suci se jesu u određenim trenucima gubili i jesu imali nekoliko čudnijih odluka,
ali generalno gledajući suđenje je bilo itekako ''prolazno'' za nas i suci nisu niti među prvih pet razloga zašto smo sinoć ''fasovali''.
Da su suci imali ikakve namjere ''uzeti nas'' ne bi nam dali ''zicer'' odmah na početku 2.pol., igrača više i šansu da već početkom poluvremena napravimo osjetniju razliku. A mi što radimo? Zabijamo ništa, primamo lakoćom dva komada i radimo glupo isključenje, čime vraćamo potpuno dance u igru i lomimo utakmicu na njihovu stranu...još jednom, suci nisu krivi jučer za ništa.


2.Vide Buntićeve golove u napadu, ali ne vide da je Kopljar bolje zaustavio Hansena. Vide samo jednu stranu terena, ali ne onu na kojoj smo izgubili utakmicu. Vjerujem da bi i Goluža rado "stopio" Kopljara i Buntića u "Buljara" koji igra obranu kao Marko

O kavom mi to jakom obrambenom kopljaru pričamo?! To je laž, na nivou one koju nam plasira duo Gobac&Goluža, da je on reprezentativni kalibar i da je najbolje što naša država može dati na poziciji desnog vanjskog u rukometnom nacionalnom timu.
Dragi moj Pacak, nemoj i ti potpasti pod to, daleko je taj dečko od pravog obrambenog igrača...
Mihalj
Mihalj
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.08.2006.
Poruka: 13.286
21. siječnja 2011. u 12:28
nije moj komentar neg naletio na njega, možda je čak i od nekog sa sneta :) :

( umj. o razlozima goluže treba popričat o jednom drugom čovjeku koji sustavno uništava hrv. rukomet i o tome kak smo se bezveze odrekli i odričemo se nekih igrača koji još igraju na vrhunskoj razini ) :


"ajde ajde malo oladite s tih 3-2-1. to je obrana koja izumljena u yu školi rukometa i istina da je godinama bila zaštitni znak igre hrvatske, MEĐUTIM- ta obrana je fizički izuzetno zahtijeva , jako umara i zato je danas više skoro niko i ne igra. a drugo- ako je već spominjete(jer i ja san za to da je se katkad koristi, ovisno o situaciji) onda ju je bilo puno logičnije odigrat kontra srba koji su izraziti pucači a nisu ni brzi ni naročito kreativni niti se puno kreću. danci su puno brži, imaju puno bolji protok, tehnički su odlični igrači i takvu obranu bi gotovo sigurno probijali.
vama su danas danci izgledali ko jedna pucački strašna ekipa- a inače uopće nisu takav profil ekipe, IZUZEV hansena. sondergaard, kristiansen, madsen pa čak i boesen nisu klasni skok pucači i odluka o 6-0 ili još bolje 5-1 je sasvim logična.
drugi par postoli je KAKO smo mi ODIGRALI tih 5-1 u drugom poluvremenu. plus golmani kojih nije bilo.

GOLUŽI zahvalite to šta "ima petlju" sjest ivana cilo poluvrime na klupu skupa s lacom, i onda izgubit bez ispaljenog metka. njemu možemo zahvalit šta smo izgubili samo 5 razlike, jer da je igra kopljar a ne buntić "koji se vuče po terenu" onda bi izgubili 10-12 razlike. goluži možete zahvalit šta opet drago vuković nije dobija ni 5 minuta u napadu. goluži možete zahvalit šta vori već diše na škrge jer mu nema sulića koji je sam reka da je skroz spreman.

GOPCU možemo zahvalit šta SVAKI igrač zagreba MORA bit u reprezentaciji. možžemo mu zahvalit šta zato nemamo drugog vratara s iskustvom i klasom(losert, blažičko, kelentrić, somić, jerković).
možemo mu zahvalit šta dempa špoljarić ako već ne i davotr dominiković više ne smiju ni blizu reprezentacije. dempa ima 31, a davor 32 godine, oba igraju i to u francuskoj davor, a dempa u otkriću bundeslige -berlinskom fuchseu. za usporedbu- francusku obranu drži dinart-33 godine, njemačku roggisch-32, poljksku siodmiak-35, dansku nielsen-35, islandsku jakobson-33, švedsku jernemyr-34, mađarsku herbert-31, rusku chernoivanov-31, češku kubeš-32...
možemo mu zahvalit šta više ni blizu reprezentacije ne smi ni legenda hrvatskog rukometa koji je prije tri godine na euru 2008. umisto u krevetu bija na parketu i izgara za svoju zemlju-pere metličića. on igra u celju i njemu je 34 godine. da podsjetim. fernandez, FRA-33, entrerrios, SPA-33, m.lijewski, POL 33, stefansson, ICL-37, vugrinec, SLO 34, bojinović, SER 33...
gopcu možemo zahvalit to da se uporno forsira mladog i jako talentiranog, al neiskusnog štrleka(selekcija šuta!) kraj kojeg iskusan igrač koji je već godinama među najboljim strijelcima bundeslige-ivan ninčević, uz to puno bolji obrambeni igrač, ne može dobit ni minute.
i naravno, samo gopcu možemo zahvalit na tome šta kopljar ima bjanko kredit u igri. treba igrače zagreba i prodat.
gopcu na koncu, možemo zahvalit na goluži.

lino se mnogima ne sviđa, iz raznih razloga, al činjenica je da je imao rezultate! ponavljam, mene ne zanima lino političar, hdz-ovac, nervčik, narcis željan pažnje...već samo lino izbornik!
a kao takvome ja mu samo dvije stvari mogu prigovorit:
1.priprema utakmica s francuskom kontra koje smo uvik gubili na identičan način i
2. selekcija igrača na zadnjih par natjecanja.
o linovu autoritetu se može raspravkljat, al ja bi vas samo podsjetija da kod lina nije bilo šlepanja u obrani, i da je obrana na svakom natjecanju nosila reprezentaciju- a obrana je red, rad i disciplina...

nisam uvjeren da ima mnogo trenera koji ga mogu naslijedit dostojno, ima li ih uopšće? meni na pamet pada samo zdravko zovko, i eventuaLNO pipe smajlagić...ali pogađate- njih nema ni blizu reprezentacije. radi- jasno, zorana gopca...

i na kraju- ono šta mene najviše brine za nastavak mundijala čak i nije ni goluža ni vječni kopljar ni...već činjenica da nam dosta igrača izgleda jako loše, potpuno izvan forme- i valčić i duvnjak i kopljar i alilović i šego, dok se njih par uopće ne koristi- musa, ninčević, matulić, vuković, buntić. a to opet ima veze s golužinim pripremama pred turnir i vođenjem utakmice..."
[uredio Mihalj - 21. siječnja 2011. u 12:29]
Bit ćeš opet Dinamo
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.09.2004.
Poruka: 5.277
21. siječnja 2011. u 12:32

Inace Pacak pise vrlo dobre komentare ali ovaj put sam samo citao do ove izjave:

"Nakon 7-8 utakmica koje Hrvatska odigra godišnje, to su ljudi koji znaju sve. O tome da Kopljar nema pojma (jesu li to isti oni koji su se smijali Voriju ili neki drugi?)"

Usporedit Vorija i Kopljara je smjesno da ne upotrebljujem goru rijec.To i jest sto je najgore svaki laik vidi da je Kopljar obicno drvo koje nebi trebalo imati mjesta ni u RK Zagrebu a ne u reprezentaciji Hrvatske.

To je isto recimo ko da pozoves Franka Kastropila u kosarkasku repku.Cak Franko zna dobro skakati pa bio bi korisniji.

Ja ne znam sta taj covjek radi na terenu.Spor je,netalentiran je,nije psihicki stabilan,uzasno usporava napad,nezna dodat loptu a cak i u obrani je los.

Druga stvar ova izjava o sucima":Nema sumnje ni da je suđenje odigralo važnu ulogu u porazu od Danske"

Znaci ipak su suci krivi ili kako ovo mogu interpretirat?

Kad uzmemo one situaciju sa nasim probijanjem i njihovim priznatim golom to se moglo tako dosudit i nije neka greska.

Obrambeni igraci Hrvatske su malo zakasnili kad je Sondergard krenuo naprijed i bio ih je vec probio.

Kod Lackovica je bilo cisto probijanje.

Uglavnom ovaj put los tekst gospodina Packa i vise mi se cini da je napisen da se nesto pise nego sto je promisljen.

Ima dosta nelogicnosti.

Mihalj
Mihalj
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.08.2006.
Poruka: 13.286
21. siječnja 2011. u 12:33
bozidar78 je napisao/la:
Šta mislite hoće li sutra Kopljar opet početi u startnoj sedmorki?
Vidi cijeli citat


gotovo 100 posto sam siguran u to.
Bit ćeš opet Dinamo
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.12.2010.
Poruka: 449
21. siječnja 2011. u 12:38

Nisam rukometni stručnjak, ali primjećujem da smo prije puno više "miksali" u obrani, trebao je Goluža nadograđivat na temelje naše odlične obrambene igre koje je postavio Červar, koji možda nije znao za vrijeme timeouta iz glave izbacit neku genijalnu akciju za gol, ali je znao vraški dobro postavit obrambenu igru i uz sve te genijalce u napadu, mislim da je hrvatska ipak bila odlična obrambena momčad i da smo utakmice dobivali vrhunskom obranom, a u napadu su igrači imali slobodu da odigraju nešto na svoju ruku i to je očito funkcioniralo. Nemamo više vrhunske golmane i baš zato obrana mora biti besprijekorna i olakšat im posao.

Što se tiče sudaca, ja se ne sjećam kad smo mi izgubili, a da se nismo žalili na suce, uvijek pljuc, pljuc po sucima, evo čak i pacak napiše da nema smisla sad pljuvat po sucima, pa onda posveti četvrtinu teksta kritizirajući suce i skandinavce. Bilo je sudačkih pogrešaka, zanimljivo je da recimo srbi misle da su oni oštečeni u našoj utakmici, a mi naravno mislimo obrnuto. haha :)

123
...
567
...
101112