Luka Modrić

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.08.2007.
Poruka: 2.820
29. prosinca 2007. u 21:36
Mickey je napisao/la:
Dinamo kao prvo treba novi stadion. Ne neku nadogradnju, pa "sjever ostaje" ostatak "gradimo iznova". Sve sravniti sa zemljom i novi stadion. Ne mora cak biti na Maksimiru. Cak mislim da bi bilo bolje na drugom mjestu. Stalno odgadjanje, 10 natjecaja i uvijek iste prazne price ili "mozete mi pljunuti u lice ako 2006. ne bude gotov" i slicne spike nece sagraditi taj prijeko potrebni novi Dinamov stadion.
 
TV kuce odnosno bar jedna bi trebala izmisliti i profesionalno izvesti jedan tv show o domacem nogometu, HNL-u, po uzoru njemackog "Sportschau"-a ili "ran"-a. A ne neke dvominutne sadrzaje s komentatorom i studija ili nekim Mateo Beusanom i "Oko sokolovom". Treba to biti autenticno, spektakularno, trajno. Treba ta emisija biti brand. Za suce imamo delegate na utakmicama i komisiju HNL-a zaduzenu za to. To je sporednije od sporednog. Dakle nista po talijanskom stilu, s plesacicama i ukljucivanjem i slicno. Nismo mi ti. Nesto kao Nijemci ili Englezi ("Match of the day"), sto ce biti gledano, sto daje apetit da se ode na stadion i emisija koja ce biti godinama, desetljecima emitirina i koju nitko ne zeli propustiti.
 
Mene raduje dominacija Dinama u HNL-u ali u isto vrijeme sam svjestan da je to "krpa pred ocima" svima. Osvojiti naslov vec u ozujku odnosno s 25+ na kraju prvenstva je stvarno zgodno, ali to je dokaz koliko je liga slaba. Dinamo od toga nema nista, jer u Europi upravo ta razlika otkriva limitiranost Dinama u usporedbi s prosjecnim ekipama u Kupu UEFA. Nemaju jakih, konkurentnih utakmica u nogama. Kad bi Dinamo sve sto valja koncentrirao, kao sto su Cibona u 80im ili Jugoplastika krajem 80ih i ranih 90ih u kosarci, mozda bi kratkorocno nesto mogli napraviti u Europi. No nema tog materijala (jos) u ligi, a opet bi to bilo isto sto je danas. Vladavina jednog kluba u domacoj ligi, vise i precesto prosjek u Europi odnsono nedovoljno za nesto ozbiljno u Europi.
 
Klubovi, zupanije i gradovi moraju nogometu i sportu dati veci znacaj u drustvu. Cakovec, Varazdin, Zadar, Sibenik itd. moraju zivjeti za te utakmice, gradovi moraju disati nogometno - posebno pred same tekme. Mora se osjecati euforija, zeljno iscekivanje, zdravo rivalstvo. Sredine pored Dinama i Hajduka moraju imati siroku pratnju, gdje otac vodi sina na stadion, gdje ih prate bratici, necaci, djedovi itd. Gdje u Medjimurju, Sibeniku, Zadru, Zapresicu kupuju dresove i ponosno navijaju za klub. Gdje ti (danas) prosjecni klubovi ne skinu odmah gace kad im Dinamo ili Hajduk zabiju prvi pogodak. Kad se svi budu ravnopravno borili, kad Medjimurje ili Cibalia koji put remiziraju ili pobijede Dinamo, Hajduk. Kad Dinamo, Rijeka, Hajduk, Zagreb budu u finisu odlucivali o prvaku na kraju sezone. Kad se ostali budu srcano borili za ulazak u Europu.
 
Kad odem na Maksimir, vidim kako se tamo neki jadni penzioneri s stapom u ruci muce kako doci do prasnjavog, ostecenog sjedala na tribini. Sazalim se, jedva prodju kroz onu guzvu, nemozes noge ispruziti. Nista nije natkriveno. Na travnjaku nakon 15 minuta obicno gotovo sve, jasno i sudjeno. Nema izvjesnosti, iznenadjenja. Veliki slave visoko i ubjedljivo - ostaje im samo Europa - tamo se muce kao ludi jer nema konkurencije prave u domacoj ligi, pa jedva negdje prodju. Onda obicno slavimo ulazak u Ligu Uefa kao naslov prvaka Lige prvaka, to ne moze biti normalno za klub kao sto je Dinamo. Onda ljudi vide kako se prepucavaju klupski celnci, upotrebljivaju fekalni zargon, sve je na J i B, ispada sve nekulturno kao da se radio o Paragvaju, Kolumbiji ili Panami. Navijacki ratovi s policijom, obitelji se boje otici na stadion zbog nasilja, provokacija i slicnim.
 
HNS se busa u prsa kako je zasluzan sto je repka uspjesna. To je goropadno smijesno. Za uspjeh su zasluzni igraci, izbornik i strucni stozer. Bilo koji igrac, izbornik i stozer od 1994 pa do na ovamo. HNS nek se pozabavi da sagradi kamp za repku u HRVATSKOJ, da ojaca HNL, da je ocisti od nekulture i prepucavanja glupih, da stavi suce pod svoj red (za naciju koja je po 6. put na nekom vecem turniru od za nas mogucih 7 malo imamo sudaca u vrhu). Ima jos puno toga sto upravo pada pod HNS, a oni se time ne bave i misle da je uspjeh repke njihova zasluga i sve drugo ih se ne tice. Ne ide tako.
 
Treba jacati ligu, izgraditi stadione, uknjiziti neke uspjehe u Europi, stabilizirati i ustoliciti se u Europi, primamiti vise sponzora u HNL, medijski bolje pokriti nogomet domaci, bolji klupski marketing, svijest navijaca u njihovim regijama i gradovima (neka svatko navija za svoj grad, a ne da Medjimurac navija za Dinamo umjesto Medjimurja kao primjer). Dalje transparentno klupsko poslovanje, navijaci i gledatelji zele znati sto se zbiva u prostorijama kluba, gdje ide lova od transfera, koliko prima tamo neki u kancelariji, nadgleda li drzava to. Kad vide da se i politika mijesa u sport, da su neki politicari u klubovima - njima to postaje sumnjivo i cudno.
 
Ima tu jos puno toga za navesti, ovo je ono prvo za pocetak. Nije problem u ulaznicama i slicnim stvarima.
Vidi cijeli citat

U pravu si potpuno. Ali koliko jadan moraš biti da pikiraš Dinamo i hračkaš ga sa svih strana, a on je jedini klub u kojem se pokušava otići naprijed.

Stvorio se dojam kao da je ove sezone ostvaren neuspjeh, nema gledatelja, atmosfera jadna.

A pogledaj ovo. Dinamo skinuo nizozemskog prvaka, odigrao nerješeno sa švicarskim prvakom, igrao dobro, ali i bio za malo slabiji protiv 2 i 3 kluba iz jedne od liga petice.

Nitko od igrača neće napustiti klub vjerojatno do sljedeće europske sezone, igrači su većina mlada, mogu napredovati i taktički i fizički i psihički i tehnički, svi imaju dugoročne ugovore, dovode se prinove/pojačanja koja se mogu dovesti, odnosno koja žele pristati doći. Love se ima i to ne tako da se ukralo, da je netko poklonio ili da se ima ludo bogatog vlasnika, već se zaradilo. Jedini klub koji razmišlja o budućnosti koji je angažirao čovjeka koji je kumovao generaciji 98 na koju smo toliko bili ponosni, mladi stručni kadar se obrazuje. Pokušava se tim klincima otvoriti prostor kroz posudbe u Lokomotivi koju se također diglo iz mrtvih.

Ali opet ne valja, opet nema gledatelja, opet svi hračkaju po tom jebenom Dinamu kao da je zadnje ruglo.

I kad se objavi ostanak u ovoj situaciji najboljeg igrača i kada će svi igrači vjeorjatno ostati do sljedeće europske sezone opet ne valja opet jebeno ne valja. Pa dobro kaj ste vi normalni svi?

Liga je slaba. PA slaba je, al jel Dinamo kriv što je toliko slaba? Dinamo je kriv što pokušava zadržati svoje najbolje igrače što duže može. Dinamo je kriv što ih pokušava prodati za što više može? Confused

Sve što si nabrojao nije problem Dinama kao kluba, odnosno većina.

Stadion - grad. Transparentnost i financije - problem zakona i državnih organa. Slaba liga - kako ovo Dinamo može riješiti?

Slažem se da se može bolje. Ali Dinamo se bori maksimalno kao jedan mali, majušni klub na Europskoj karti napraviti koji korak naprijed. Povećati svoje prihode, ojačati omladinsku školu, zadržati koliko se može najbolje igrače, prodati ih za što više, dovesti solidne igrače.

Ma fuj.
Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 89.051
29. prosinca 2007. u 21:38
antuntun je napisao/la:
pa šta će nam grad poput Varaždina..nikad neće doseći milijun ,u njemu se neće roditi Tesla,neće imati niti tramvaj...preorimonjegovu sadašnjost i prošlost posadimo kukuruze jer u Hrvatskoj ima puno ljudi koji nemaju kaj jesti.. lupaš Vilenjakkao otvoreni prozor na buri ..kakonetko već reće...drobiš.. .oprosti i laprdaš...a zašto ???? zato jer si možda zavidan nekomu na veselju ,ili si zavidan na nadi koju nosimo da možemo bolje ...skrivaš se iza repke ,a Tvoje frustracije su duboke i neizlječive...Ti nemaš "svoj" klub...ali voliš nogomet...nogomet se voli kroz klubove ..jake i dobre klubove....Repka je veselje ,a klub je život...(meni Dinamo)...tako je i kod igrača...da nema klubova nikad niti repke ne bi bilo...pa ova repka je Dinamova nadogradnja ....igrači čine repku,a njih daju klubovi ...Bilići dođu i odu ....iz kluba  u klub.....
Vidi cijeli citat
nemam pojma di sam ja tebe uvredil il bilo kaj slično,pa da vraćaš,al ok...dakle nikom nisam zavidan,i samo ćču od sada ignorirati tebe i tvoje odgovore na bilo kaj,baš kao i neki...za ostali tu ti je OP...
mali antuntunkoWink
Domovine sin
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.03.2006.
Poruka: 22.201
29. prosinca 2007. u 21:40
Vilenjak je napisao/la:
nemam pojma di sam ja tebe uvredil il bilo kaj slično,pa da vraćaš,al ok...dakle nikom nisam zavidan,i samo ćču od sada ignorirati tebe i tvoje odgovore na bilo kaj,baš kao i neki...za ostali tu ti je OP...
mali antuntunkoWink
Vidi cijeli citat
 
ignore vile - cuvaj zivce, ovo je specijalac! Big%20smile
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2005.
Poruka: 42.430
29. prosinca 2007. u 21:43
Reprezentacija je Dinamova nadogradnja? ahahahaha LOL

Pa bog vas ne ubio, di je reprezentacija Hrvatske a di Dinamo.


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.08.2007.
Poruka: 2.820
29. prosinca 2007. u 21:43
Možda je bio previše izravan, ali je povukao dobru paralelu. No dobro nekad je lakše stvari ignorirati.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.08.2006.
Poruka: 617
29. prosinca 2007. u 21:44
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.06.2007.
Poruka: 4.405
29. prosinca 2007. u 21:49
Mora čekat mudrog tatu maminja da mu objasni kako i zašto i onda će sve biti u redu!WinkBig%20smile
Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 89.051
29. prosinca 2007. u 21:50
dimnjacar je napisao/la:
Reprezentacija je Dinamova nadogradnja? ahahahaha LOL

Pa bog vas ne ubio, di je reprezentacija Hrvatske a di Dinamo.


Vidi cijeli citat
pa kak ne shvaćaš....LOL
na najvažniju tekmu sezone protiv HSV dođe 20000 kojima život znači(nategnuto)....na Andoru dođe 25000 looseraBig%20smile
a o gostovanjima da ne pričamo...no nije tema...
LOL
Domovine sin
joe2
joe2
Mali dioničar
Pristupio: 01.05.2005.
Poruka: 6.474
29. prosinca 2007. u 21:50
antuntun je napisao/la:
Vidi cijeli citat
Repka je veselje ,a klub je život...(meni Dinamo)...tako je i kod igrača...da nema klubova nikad niti repke ne bi bilo...pa ova repka je Dinamova nadogradnja ....igrači čine repku,a njih daju klubovi ...Bilići dođu i odu ....iz kluba  u klub.....
Vidi cijeli citat
 
LOLLOLLOLLOLLOL
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.03.2006.
Poruka: 22.201
29. prosinca 2007. u 21:51
Medieval je napisao/la:
U pravu si potpuno. Ali koliko jadan moraš biti da pikiraš Dinamo i hračkaš ga sa svih strana, a on je jedini klub u kojem se pokušava otići naprijed.

Stvorio se dojam kao da je ove sezone ostvaren neuspjeh, nema gledatelja, atmosfera jadna.

A pogledaj ovo. Dinamo skinuo nizozemskog prvaka, odigrao nerješeno sa švicarskim prvakom, igrao dobro, ali i bio za malo slabiji protiv 2 i 3 kluba iz jedne od liga petice.

Nitko od igrača neće napustiti klub vjerojatno do sljedeće europske sezone, igrači su većina mlada, mogu napredovati i taktički i fizički i psihički i tehnički, svi imaju dugoročne ugovore, dovode se prinove/pojačanja koja se mogu dovesti, odnosno koja žele pristati doći. Love se ima i to ne tako da se ukralo, da je netko poklonio ili da se ima ludo bogatog vlasnika, već se zaradilo. Jedini klub koji razmišlja o budućnosti koji je angažirao čovjeka koji je kumovao generaciji 98 na koju smo toliko bili ponosni, mladi stručni kadar se obrazuje. Pokušava se tim klincima otvoriti prostor kroz posudbe u Lokomotivi koju se također diglo iz mrtvih.

Ali opet ne valja, opet nema gledatelja, opet svi hračkaju po tom jebenom Dinamu kao da je zadnje ruglo.

I kad se objavi ostanak u ovoj situaciji najboljeg igrača i kada će svi igrači vjeorjatno ostati do sljedeće europske sezone opet ne valja opet jebeno ne valja. Pa dobro kaj ste vi normalni svi?

Liga je slaba. PA slaba je, al jel Dinamo kriv što je toliko slaba? Dinamo je kriv što pokušava zadržati svoje najbolje igrače što duže može. Dinamo je kriv što ih pokušava prodati za što više može? Confused

Sve što si nabrojao nije problem Dinama kao kluba, odnosno većina.

Stadion - grad. Transparentnost i financije - problem zakona i državnih organa. Slaba liga - kako ovo Dinamo može riješiti?

Slažem se da se može bolje. Ali Dinamo se bori maksimalno kao jedan mali, majušni klub na Europskoj karti napraviti koji korak naprijed. Povećati svoje prihode, ojačati omladinsku školu, zadržati koliko se može najbolje igrače, prodati ih za što više, dovesti solidne igrače.

Ma fuj.
Vidi cijeli citat
 
Nije da ja pikiram Dinamo. Dinamo je jedini koji tu nesto moze promjeniti u svom dvoristu, jer ni on nije obavio ni pola posla - s razlikom da Dinamo ima CIME. Dinamo je na dobrom putu, ali sto vise bude sam napredovao u HNL-u on ce biti omrazeniji od ostalih i gledan kao cudo protiv kojeg se ne moze, biti zavidan je jedno ali kad se ti i takvi budu predali - liga ostaje kakva je, zapravo bit ce jos bijednija.
 
U HNL-u je bio uspjeh, meni ovogodisnji europski izlet, ma i pored 12 europskih utakmica, ne predstavlja uspjesnu pricu. koliko god to neki zeljeli pokazati kao uspjeh sa strane kluba i stalno mijenjajuci ciljeve, imperative i zelje tokom europskog pohoda. Nije to bila sreca koje nije bilo - objektivno gledano je to bilo nesto drugo - ali za mnoge Dinamovce je tesko ponekad gledat i objektivno, ako se netko usudi reci sto oni ne zele vidjeti to je kao prvo napad (osobno!!??) na njih pa na klub, pa si daju za pravo reci da ti isti nisu navijaci tog istog kluba i slicno. To je varka, ljustina iz koje valja izaci. Previse je se velicalo pobjedu protiv oslabljenog Ajaxa, neki igraci su jos u Rennesu o tome pricali. Nezrelo. Prespavali su ostale tekme takvim mislima.
 
Istina je da su neki navijaca Dinama, koji sebe vide kao jedini legitimni navijaci tog kluba, sada prozivaju neke igrace koji su sasvim solidno odigrali. U istu ruku ne podnose kritike, samo one koje oni upucuju, to je licemjerno. Opisao si omladinski pogon, pojacanja, transfere ulazne i izlazne, motive kritika, navijace i gledatelje koji ne dolaze. Za omladinski pogon i transfere imamo dobro placene ljude s odgovornosti, to je njihov posao. Kritike su poznate, ako ih se ne uvazi i samo pljuje po kritikama to je stvar gluhih pratitelja ovog kluba. To sto gledatelji i navijaci ne dolaze to je evidentno i nema potrebe jos jednom iznositi i podgrijavati. Postaje vec zamorno i dosadno. Dinamo nije kriv sto je liga slaba, naprotiv. Dinamu je problem liga, da u Europi nije onoliko mocan koliko ga njegovi klupski celnici prave i napumpavaju svakog ljeta!!! To je razlika. HNS je zaduzan za ligu. Sto rade Markovic i kompanija s onom hrpom love koja je zaradjena jos od 1996. na ovamo??? Zasto Hrvatska jos uvijek se priprema po Sloveniji, gdje je kamp repke u Hrvatskoj? Etc, etc. etc. etc.
[uredio Mickey - 29. prosinca 2007. u 21:53]