Nogometni stadioni

Undertaker123
Undertaker123
Mali dioničar
Pristupio: 21.08.2018.
Poruka: 6.949
11. listopada 2022. u 20:29

Macan_u_cizmama je napisao/la:

Undertaker123 je napisao/la:

feniks93 je napisao/la:

Vidi cijeli citat

Primitivni populizam najniže vrste. Izgleda kako je pojedincima jako stalo da Zagreb i Hrvatska ne dobije nikakav ozbiljan i svjetski stadion. Baš kao što su pojedini populisti prije 22 godine zaustavili gradnju Maksimira, i kao posljedicu toga imamo ovo današnje ruglo. 

Vidi cijeli citat

Jadno da jadnije ne može. Tim prije što zna da su za obnovu pare osigurane i da nije problem u lovi.

Vidi cijeli citat


Neka ti to gradi biznismen sa lovom iz Međugorja a a ne cile hrvatske.  Meni taj stadion ne treba.  I dapače slažem se sa svime navedenim.  Neka onda rađe izgrade ogromno plivaliste u Splitu ali vaterpolisti nisu to zaslužili?  Ili rukometne dvorane po cijeloj hrvatskoj.  Zašto nogomet i zašto zagreb? 

Javni novci nemaju što radit u svrhu privatnih interesa i privatnih (dinamovih) stadiona.  Neka nadu lovu i izgrade.

Koji nacionalni stadion?  Ako ga treba gradit onda neka bude Dubrovnik ako ćemo realno jer je to nas biser i jedini poznati svjetski grad Al pari Momak a svakako svako mjesto može biti za nacionalni stadion tipa  Zadar Varaždin Čakovec Našice Gospić Senj slavonija Međimurje  a vidi tudmanizacije odma nacionalni pa u zagreb...  Jeli republika Hrvatska ili republika zagreb...  

Vidi cijeli citat

Pročitaj zadnjih par stranica pa onda komentiraj. 

Potrošio bi manje vremena a naučio više.

[uredio Undertaker123 - 11. listopada 2022. u 20:29]
Aquilla non capit muscas
Bellygunner
Bellygunner
Dokazano ovisan
Pristupio: 04.11.2020.
Poruka: 14.950
11. listopada 2022. u 20:29

Macan_u_cizmama je napisao/la:

 

Neka ti to gradi biznismen sa lovom iz Međugorja a a ne cile hrvatske.  Meni taj stadion ne treba.  I dapače slažem se sa svime navedenim.  Neka onda rađe izgrade ogromno plivaliste u Splitu ali vaterpolisti nisu to zaslužili?  Ili rukometne dvorane po cijeloj hrvatskoj.  Zašto nogomet i zašto zagreb? 

Javni novci nemaju što radit u svrhu privatnih interesa i privatnih (dinamovih) stadiona.  Neka nadu lovu i izgrade.

Koji nacionalni stadion?  Ako ga treba gradit onda neka bude Dubrovnik ako ćemo realno jer je to nas biser i jedini poznati svjetski grad Al pari Momak a svakako svako mjesto može biti za nacionalni stadion tipa  Zadar Varaždin Čakovec Našice Gospić Senj slavonija Međimurje  a vidi tudmanizacije odma nacionalni pa u zagreb...  Jeli republika Hrvatska ili republika zagreb...  

Vidi cijeli citat

👋 Slažen se apsolutno! 

Potpis-piss pot
Undertaker123
Undertaker123
Mali dioničar
Pristupio: 21.08.2018.
Poruka: 6.949
11. listopada 2022. u 20:31

Za Maksimir nitko nije tražio nikakav državni novac.

Izmjene u zakonu se rade radi Poljuda. To je valjda jasno i sljepcima. 

Aquilla non capit muscas
SSG79
SSG79
Potencijal za velika djela
Pristupio: 08.04.2014.
Poruka: 2.617
11. listopada 2022. u 20:31

Dok se ovo sve počne graditi Pampas će trebati i prvu obnovu, tako da ne brinite 

Bellygunner
Bellygunner
Dokazano ovisan
Pristupio: 04.11.2020.
Poruka: 14.950
11. listopada 2022. u 20:35

Undertaker123 je napisao/la:

Za Maksimir nitko nije tražio nikakav državni novac.

Izmjene u zakonu se rade radi Poljuda. To je valjda jasno i sljepcima. 

Vidi cijeli citat

Poljud je posta spomenik, kulturno dobro. Lip način da utrostručit cijenu obnove prije nego se ista i spomenila. Al tema je dinamov i nacionalni stadion ako se ne varam?

Al svi propuštamo bitno:love ima, dovoljno za sve samo je u krivim rukama. 

Potpis-piss pot
vjeko1701
vjeko1701
Dokazano ovisan
Pristupio: 16.08.2011.
Poruka: 10.182
11. listopada 2022. u 20:39

Nacionalni stadion je glupost al jbt ma da, Dubrovnik, stavi "nacionalni" stadon u grad koji 90% nacije ne može priuštiti ni posjetiti a za popit kavu možeš odmah ostaviti bubreg na računu. Da ne govorim da bi jeftinije bilo napraviti platformu usred Jadrana i tamo šuknut stadion. Telekomunikacijska infrastruktura potrebna za VAR sustave i prijenose je na razini sredine 20. stoljeća radi iznimne skupoće implementacije i nadogradnje.

Zašto Zagreb il okolica? Pa možda jer je u njemu oko 1/4 populacije zemlje a gravitira mu barem još toliko ljudi. Zagreb godišnje posjeti ili kroz njega prođe oko 4-5 milijuna turista dok Dubrovnik posjeti oko 1,5 milijuna. Općenito kontinentalna posjećenost je nekih 18-19 milijuna dok je na jadranu između 16-17. Kontinentalne županije ostvaruju oko stotinjak milijuna noćenja dok jadranske ostvaruju devedesetak. Ovo su predpandemijske brojke. Posjeta turista je jedan od čimbenika isplativosti stadiona, posebno nekog koji nije dom nekom klubu.

Ponavljam, meni je tako nešto kao nacionalni stadion kolosalna glupost al isto tako je i tvoj komentar. Malo makni naočale kojima gledaš prema Zagrebu i probaj neke tematike sagledati pragmatično i objektivno. Stvari kao praktičnost, isplativost, raspodjela stanovnštva....itd

It's my estimation that every man that ever got a statue made of him was one kind of sommbitch or another.
DavyJones
DavyJones
Potencijal za velika djela
Pristupio: 18.01.2009.
Poruka: 2.701
11. listopada 2022. u 20:40

Koliko sam razumio,radi se o Maksimiru ali i opcenito o obnovi stadiona....pa tako i splitskog....

.........................................................Dinamo ja volim.................................................................
Undertaker123
Undertaker123
Mali dioničar
Pristupio: 21.08.2018.
Poruka: 6.949
11. listopada 2022. u 20:41

Bellygunner je napisao/la:

Undertaker123 je napisao/la:

Za Maksimir nitko nije tražio nikakav državni novac.

Izmjene u zakonu se rade radi Poljuda. To je valjda jasno i sljepcima. 

Vidi cijeli citat

Poljud je posta spomenik, kulturno dobro. Lip način da utrostručit cijenu obnove prije nego se ista i spomenila. Al tema je dinamov i nacionalni stadion ako se ne varam?

Al svi propuštamo bitno:love ima, dovoljno za sve samo je u krivim rukama. 

Vidi cijeli citat

Ne postoji nacionalni stadion već stadion Dinama (Maksimir) na kojem će igrati i reprezentacija. Dinamo trenutno pregovara (razgovara) sa gradom Zagrebom da mu ustupi pravo građenja a da će klub naći investitore i izgraditi stadion bez gradskog i državnog novca. 

To je trenutna situacija. 

Aquilla non capit muscas
SSG79
SSG79
Potencijal za velika djela
Pristupio: 08.04.2014.
Poruka: 2.617
11. listopada 2022. u 20:43

Bellygunner je napisao/la:

Al tema je dinamov i nacionalni stadion ako se ne varam? 

Vidi cijeli citat


Kako je ono išlo? Krenuo gledati, vidio goste, prebacio

Al sad znaš laprdati o onome što nisi vidio ni čuo

 

Macan_u_cizmama
Macan_u_cizmama
Željan dokazivanja
Pristupio: 17.07.2021.
Poruka: 701
11. listopada 2022. u 21:37

Nema se što država uplitati u gradnju privatnog stadiona.  Jedino dati zemljište po nekoj priko cijeni i to je to.  Nacionalni stadion što je to?  

Reprezentacija nije moja nije splitska nije zagrebačka ona je svačija ona je marina antina ona pripada svakome ko živi na teritoriju republike hrvatske.  Tema o nacionalnom stadionu u startu je pogrešna jer nemozes izabrat jedno mjesto i reci ovdje je mjesto di će igrat reprezentacija (iako samo se pravit glupi pa ćemo zaboravit da se tudmanizacijom dobilo to da je maksimir nacionalni stadion i sve je igrano tamo a ovo ostalo ko šljivi)... Igrače treba moć vidit mali mate iz sestanovaca isto ko mali karlo iz durdevca i to nitko ne smije oduzet pogotovo floskule što je bilo 2010ih da reprezentacija nije dobro došla u Dalmaciju i slično di se neke političke i zakulisne igre skrivaju iza netrpeljivosti navijača i isto ko sad kad se otkriva majka svih afera o ini eto nacionalni stadion razne hrpetine gluposti umjesto da se cacka ina jer netko iz torcide kohorta rijeke i drugdje će sad cilu večer jbt mater nekome zbog eto opet centraliziraju našu nam rvatsku zagrepčani će slušat o velebnom zdanju stadiona i planu hž da izgrade centralu...  A ono sve spinovi da se makne svakodnevni fokus sa politike i neugodnih i nezgodnih pitanja. 

Zašto Dubrovnik ako ćemo gradit ikakvi stadion?  Zato jer ako ikad je itko isa u Barcelonu išao je u fan Shop barcelone koji zaradi milijune.  Sad zamislimo da brend poput najpoznatijeg sporta u svijetu di imamo jednog modrica(koji se nažalost ne sjeća di igra) rakitica bobana i ostale koliko bi se ulaznica u fan Shop (ujedno i muzej) prodalo a da ne govorim da bi stadion uvijek bio pun iako je to krajnji jug jer svi živi bi zimi došli a ljeti ima korejanca japanca pa sam taj Shop i muzej bi plaćao održavanje stadiona i radnike. Financijski plan par excellence. Ionako svatko ko je nosom maka se van austrije kad dođe prosječnom stanovniku ovog planeta za hrvatsku misle ili sssr ili ako je stariji yugoslavija koji zagreb di je to a kad spomeneš Dubrovnik how yes no game of thrones ovo ono (sorry zagrebcani ali u svjetskim okvirima ste potpuno nebitni isto skoro ko Split rijeka i Osijek) i to je očekivano. Ali da bolje stavit to u zagreb jer ionako nije država uopće dovoljno centralizirana i stvarno fali u zagrebu još nešto jer ionako u zagrebu žive rvati ovo drugo je sve stoka sitnog zuba koja je tu da omogući da rvati dobro žive u svjetskoj prijestolnici rvata...

Ali prvo dinamo se uvijek hvali lovom što je problem onda napravit stadion zašto glava nije napravio to nego se "odrzavao" maksimir? Zato jer nemam ja što iz Dalmacije ili Štef iz međimurja ili dario iz Osijeka ništa od toga osim da vidim bolnice škole vrtiće igrališta plivalista koja propadaju jer se nema love a za megalomaniju u privatni interes se ima. 

Zagreb ima toliko problema da stadion bi trebalo bit zadnje što će popravit i ovo govorim kao netko ko je gore periodicki. 

I kao drugo ako se radi nacionalni stadion za nogomet a što ćemo sa rukometom košarkom vaterpolom?  Odbojkom? Ili svi trebaju bit nogometaši?  Ako to nije omalovažavanje sporta i promocije sportskih vrijednosti ne znam što nije... 

 

“Words are living things. They have personality, point of view… agenda.” Hannibal Barca