Hrvatska muška reprezentacija

undying
undying
Dokazano ovisan
Pristupio: 05.11.2005.
Poruka: 14.023
23. siječnja 2007. u 00:47
 

Balić uskoro u Bundesligi?

NAJBOLJI igrač svijeta Ivano Balić uskoro bi mogao izvoditi svoje čarolije u Bundesligi. Balić, koji trenutno igra u Španjolskoj, ne isključuje mogućnost dolaska u Njemačku. "Sve je moguće", kaže Hrvat na Svjetskom prvenstvu u Sttutgartu. Ne vjeruje da bi mogući transfer propao zbog financijskih razloga: "Mislim da me mogu platiti".
Balić uskoro u Bundesligi
NAJBOLJI igrač svijeta Ivano Balić uskoro bi mogao izvoditi svoje čarolije u Bundesligi. Balić, koji trenutno igra u Španjolskoj, u razgovoru za jedan štutgartski list ne isključuje mogućnost dolaska u Njemačku. "Sve je moguće", kaže Balić dodajući kako ne vjeruje da bi mogući transfer propao zbog financijskih razloga.

Za Hrvatsku je ovaj 27-godišnji graditelj igre neprocjenjiv, piše Stuttgart Nachrichten. Balić, koji je počeo igrati sa 17, odlučujuća je figura u reprezentaciji. Njegova savršena tehnika, velika igračka inteligencija, opasnost po protivničke vratare i njegov sjajan pregled igre izdvajaju ga čak i iz momčadi u kojoj na svakom položaju igraju igrači vrhunske klase.

"Ivano je lukav i kreativan. Pokazuje da u rukometu snaga nije odlučujući faktor.", hvali ga njegov trener Lino Červar.

Hrvatska u velikoj mjeri može zahvaliti Baliću na tituli svjetskog prvaka 2003. i tituli olimpijskog pobjednika 2006. Oba puta je u finalima pobijedila Njemačku. "Jaka smo momčad i želimo ući bar u polufinale. Naravno, titula prvaka bila bi nam najdraža", kaže Balić.

Balić sa svojih 1,89, divljom kosom, trodnevnom bradom i brojnim tetovažama izgleda istodobno kao opasan tip i kao magnet za žene. Ali, uglavnom je povučen. Červar je tog umjetnika s loptom opisao kao vrlo osjetljivog čovjeka. "Genij kao Balić ne izražava se riječima, nego nevjerojatnim potezima na terenu".

Unatoč svom iznimnom talentu, Balić se ne smatra boljim od ostalih igrača i ne traži nikakva posebna prava. "Svi smo dobri prijatelji", kaže o momčadi. Ali, činjenica da je pet puta zaredom proglašen najboljim igračem velikog turnira - što prije njega nije uspjelo nikom - pokazuje njegovu posebnost. Njegov trener se s tim slaže, ali dodaje i da je "Balić najbolji igrač na svijetu, ali zbog momčadi".

Sam Balić reagira na ovakve komplimente skromno. "Ne znam jesam li najbolji. To neka procijene drugi. Ja jednostavno dajem najviše što mogu", kaže.
............................................................ ..............
 
Mozda najbolji svih vremena koji je igrao rukomet+mislim da ne bi bilo dobro da ode u  bundes ligu! brate spanije zakon ne trosis se mnogo-tamo bi ga svabe iscrpile do 30
rookie
rookie
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.01.2005.
Poruka: 13.711
23. siječnja 2007. u 01:01
  Unde, imali smo mi tad odličnog srednjeg, Goran Perkovac je bio također među najboljima, ne doduše na razini tada nedodriljivih Richardsona i Dušebajeva, al nije to bila pozicija na kojoj smo trokirali... Najveće prokletstvo one repke je zapravo što su nas dosta brzo stigle godine... Smajlagić i Saračević su već u Atlanti imali 35, Puc je prešao igrat za Slovence, Ćavar na vanjskog i to ti je...

Sa polurješenjima popt Mikulića i Bilića je bilo malo teže do vrhunskih rezultata - svaka čast njima, bili su dobri al kao backup gospodi...
Debeli Brijeg: Najveća zapljena dišpeta u zadnjih 30 godina
rookie
rookie
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.01.2005.
Poruka: 13.711
23. siječnja 2007. u 01:26
  Koji vrag se događa večeras sa Video highlightsima na stranici Sport Bilda??
[uredio rookie]
Debeli Brijeg: Najveća zapljena dišpeta u zadnjih 30 godina
undying
undying
Dokazano ovisan
Pristupio: 05.11.2005.
Poruka: 14.023
23. siječnja 2007. u 11:43

rookie je napisao/la:
  Unde, imali smo mi tad odliènog srednjeg, Goran Perkovac je bio takoðer meðu najboljima, ne dodu¹e na razini tada nedodriljivih Richardsona i Du¹ebajeva, al nije to bila pozicija na kojoj smo trokirali... Najveæe prokletstvo one repke je zapravo ¹to su nas dosta brzo stigle godine... Smajlagiæ i Saraèeviæ su veæ u Atlanti imali 35, Puc je pre¹ao igrat za Slovence, Æavar na vanjskog i to ti je...

Sa polurje¹enjima popt Mikuliæa i Biliæa je bilo malo te¾e do vrhunskih rezultata - svaka èast njima, bili su dobri al kao backup gospodi...
Vidi cijeli citat
 

Svaka cast Perkovcu ali on nije klasa Dusebajeva ni Balica!

+ U pravu si kad kazes da se ta repka kasno pocela uigravati, je, ali mislim da svejedno ne bi bili bolji od ovih danas! Mada Irfan kaze da bi ona repka dobila Balica i ekipuJa mu ne vjerujem

undying
undying
Dokazano ovisan
Pristupio: 05.11.2005.
Poruka: 14.023
23. siječnja 2007. u 14:29
catalan je napisao/la:
undying je napisao/la:

rookie je napisao/la:
  Unde, imali smo mi tad odliènog srednjeg, Goran Perkovac je bio takoðer meðu najboljima, ne dodu¹e na razini tada nedodriljivih Richardsona i Du¹ebajeva, al nije to bila pozicija na kojoj smo trokirali... Najveæe prokletstvo one repke je zapravo ¹to su nas dosta brzo stigle godine... Smajlagiæ i Saraèeviæ su veæ u Atlanti imali 35, Puc je pre¹ao igrat za Slovence, Æavar na vanjskog i to ti je...

Sa polurje¹enjima popt Mikuliæa i Biliæa je bilo malo te¾e do vrhunskih rezultata - svaka èast njima, bili su dobri al kao backup gospodi...
Vidi cijeli citat
 

Svaka cast Perkovcu ali on nije klasa Dusebajeva ni Balica!

+ U pravu si kad kazes da se ta repka kasno pocela uigravati, je, ali mislim da svejedno ne bi bili bolji od ovih danas! Mada Irfan kaze da bi ona repka dobila Balica i ekipuJa mu ne vjerujem

Vidi cijeli citat
 

ne virujen isto ni ja ,iako je to nezahvalno poreðivati .Baliæ je genijalac rukometa ,i svaka Èast Perkovcu,ali oni ne spadaju u istu reèenicu ...

Unde vidi se da si iz grada koji voli rukomet,meni se stra¹no dopala ta analiza va¾nosti srednjaka za igru momèadi ,i mislim da je to ono ¹to nas izdvaja sad,Baliæ i osovina Baliæ-pivoti, nitko osim mo¾da Du¹ka-Xepkin tandema ,nije igrao sa pivotima kao Ivano sa Vorijem/Suliæem...onda ta njegova proigravanja i kri¾anja posebno Peri,i kako si rekao dodavanja u kntru kao am. quaterback

to je nepojmljivo....

 

Vidi cijeli citat
 

Sta cu kad nisam fan onih teskih obrana rusa i svedjana Volim brzu igru a ne igrace tipa Tuckin skok sut i cao! Jedino sto sam uvijek cijenio njihove pivote-oni su bili strasno inteligentni sa bezbroj rjesenja... Svedjani su malo dobili na brzini zahvaljujuci Vranjesu ali daleko je to od ovoga sto igra Hrvatska!

 

 

............................................................ ..........

Èervar: Istina je, fali nam golman svjetske klase

LINO ÈERVAR vrlo je dobro raspolo¾en, a kako i ne bi, kad je Hrvatska tako briljantno odradila prvi dio Svjetskog prvenstva i navukla bojazan na lica ostalih reprezentacija koje bi rado sebe vidjele kao svjetskog prvaka.
Èervar: Istina je, fali nam golman svjetske klase
LINO ÈERVAR vrlo je dobro raspolo¾en, a kako i ne bi, kad je Hrvatska tako briljantno odradila prvi dio Svjetskog prvenstva i navukla bojazan na lica ostalih reprezentacija koje bi rado sebe vidjele kao svjetskog prvaka.

Èervara smo upitali da nam ukratko izlo¾i èime je zadovoljan nakon prvog dijela, a ¹to bi svakako morao popraviti.

"Prva stvar, za sada smo ispunili sve ¹to smo htjeli, pro¹li smo dalje i prenijeli smo dva boda, ¹to je maksimum koji se mo¾emo postiæi. Odigrali smo jednu fantastiènu utakmicu, koja je bila svojevrsni praznik za oèi, i jednu vrlo dobru s Marokom. Moram jedino priznati da nisam zadovoljan u potpunosti s utakmicom protiv Rusa, gdje je bilo vidljivo da smo imali nekakve crne rupe koje su nas umalo ko¹tale utakmice. Te crne rupe moraju nestati i ja æu sve napraviti kako se vi¹e ne bi ponovile." - izreferirao je Èervar.

Izborniku Èervaru predstavili smo tezu da je po mnogima ova momèad Hrvatske meðu najboljima u povijesti, ali da joj, ¹to je vidljivo i laiku, nedostaje jedan superkvalitetni vratar, ne omalova¾avajuæi pritom Loserta i Jerkoviæa. Hrvatska jednostavno nema ©terbika, Omeyera i Fritza, koji ponekad jednostavno okrenu utakmicu u korist svoje reprezentacije.

"Da, istina je, nedostaje nam golman svjetske klase, poput ovih spomenutih, jer kako se ka¾e, ¹to ti vrijedi napad i sve uigrane kombinacije ako golman obrani udarac. On je taj koji igra protiv svih igraèa i odluèuje hoæe li pasti gol ili ne. Naravno da nisam zadovoljan kako su branili juèer Losert i Jerkoviæ. Od njih æu zasigurno tra¾iti puno vi¹e. Mi konstantno ¾elimo zaboraviti da nam nedostaje ©ola, ali to se stalno vraæa kao bumerang." - iskreno æe Lino Èervar.

Ono ¹to je juèer bilo oèito je èinjenica da je Hrvatska obrana prvih dvadesetak minuta igrala fantastièan presing, nakon èega se premorila i totalno popustila. Upitali smo izbornika o èemu se tu radi i jeli njegova ideja da tako ¾ustro krenemo pa riskiramo pad kasnije tijekom utakmice, naravno umora radi.

"Dobro ste to primijetili. Hrvatska je bez Dominikoviæa ozbiljno oslabljena, jer ne mo¾e igrati zonu 5-1, s kojom smo iznenadili cijeli svijet u Ateni. Bez Davora ne mo¾emo kvalitetno odigrati ni zonu 6-0, stoga smo primorani na ovu obranu 3-2-1, koja je vrlo iscrpljujuæa. To u narednim utakmicama mo¾e stvoriti eventualni problem, ali se nadamo povratku Dominikoviæa. No i bez njega tra¾it æu od svih obrambenih igraèa da daju sve od sebe, jer jedino tako mo¾emo do uspjeha." - dodao je izbornik.

Uvidjev¹i potonje naveden komentar Èervara nameæe se ideja da je osoba koja je, i ako je, "namjestila kajlu" Dominikoviæu, toèno znala ¹to radi, raèunajuæi da Hrvatska bez njega ne mo¾e igrati zonu 5-1, veæ 3-2-1. A takva Hrvatska, vidjeli smo juèer, mo¾e biti ranjiva.

     

 

PA JEL DOMINIKOVIC IZGUBLJEN ILI NIJE??

[uredio undying]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2005.
Poruka: 42.430
23. siječnja 2007. u 15:09
Nedostaje Davor i to je to.

Mislim da je Lino primoran ubaciti i Anusica u obranu, on moze koliko toliko zamijeniti Davora. Drugih grdosija nemamo.

3-2-1 je jako zahtjevna obrana i Spoljaric kao centralna figura ne moze izdrzati 60 minuta u kontinuitetu.

Nedostaje nam pravi Valcic za takvu obranu, Vukic je odlicno odradio svoj dio posla, Pero takodje, ocekujem da ce Lino iskemijati jos neko rjesenje za obranu jer decki su jucer krajem tekme sa Rusima pali od umora.
undying
undying
Dokazano ovisan
Pristupio: 05.11.2005.
Poruka: 14.023
23. siječnja 2007. u 15:11
 Dimnjacar a zasto se onda Lino nada povratku Dominikovica-ko je sad lud???
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.12.2005.
Poruka: 3.660
23. siječnja 2007. u 15:12
Slazem se, ali oni 20 prvih minuta protiv Rusa je bila doktorska obrana. Rusi nisu mogli pogledati prema golu. 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2005.
Poruka: 42.430
23. siječnja 2007. u 15:12
a ne znam, mozda se nada Davorovom povratku za cetvrtfinale.

Sumnjam da ce ga sutra imati na raspolaganju, a ako Davor ne dodje do sutra, onda ga nema do cetvrtfinala, takva su pravila.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.11.2006.
Poruka: 1.380
23. siječnja 2007. u 15:17
Nekidan u areni je onaj nas doktor reka da je ovo prvenstvo najvjerojatnije izgubljeno za Davora i da bi se moralo cudo dogodit da B nalaz bude na vrijeme za drugi krug gotov i  da je gotovo siguran da je tu nekakva mucka,  da postoji vjerojatnost da mu je mozda neki  pojedinac, npr. navijac, konobar i sl. podmetnio nesto u pice, a da su Spanjolci namjerno odugovlacili sa prijavom nalaza da zadnjeg dana. Navodio je primjere i Janice i ostalih drugih vrhunskih sportasa koji piju samo ono sto je ispred njih otvoreno i da to ne bi bio prvi takav slucaj. Isto tako da po propozicijama mi mozemo prijaviti Dominikovica, pa i da se pokaze pozitivan momcad nece momcad snositi nikakvu odgovornost, posto je jedini, ali da se ne isplati s time zayebavat
  • Najnovije
  • Najčitanije